İnternetten Kitap Satın Alımı


Ben genellikle kitaplarımı internetten sipariş veririm ya da sahaflardan ikinci el kitaplar alırım.Ama kitapçıları gezmek de ayrı bir zevk tabi.Ben önce geziyorum sonra internetten alıyorum :)

Benim gibi internet üzerinden kitap satın alıyorsanız bir kaç öneri paylaşmak istedim.Öncelikle internetten alışveriş yapacağınız güvenilir bir kaç site var D&R, indefix, pandora gibi.Bunların dışında ucuza ikinci el kitap almak isterseniz sahafların bulunduğu bir site var o da nadir kitap.Bunlar benim kullandığım siteler.Mutlaka başka siteler de vardır fakat ben kullandıklarımı anlatacağım biraz.

Toplu halde kitap satın alıyorsanız eğer ve tüm sitelere bakıp tek tek hangisinde daha ucuz acaba diye araştırmak sizi yoruyorsa bunu ortadan kaldıracak bir site var.Kitap Metre...

Bu siteye girip istediğiniz kitapları sepetinize atıyorsunuz ve site size en ucuz hangi sitede ise bunun kıyaslamasını yapıyor.Indefix, pandora D&R, kitapyurdu gibi...Ama şunu da söylemeliyim ki şu ana kadar aldığım çoğu kitap D&R'da daha ucuzdu.Bu yüzden ben kitap alışverişimin büyük bir kısmını D&R'dan yapıyorum.

D&R'ın kendi mağazasından ziyade internet mağazasından alışveriş yapmak daha mantıklı çünkü kitapların çok büyük bir kısmı indirimli oluyor.Ayrıca şu anda var olan 50 lira üzeri alışverişlerde kargo da bedava kampanyası da var.Fakat bu kargo kısmı bazen beni deli ediyor.Kimi zaman uzun süre kitapların elinize ulaşmasını bekliyorsunuz.İnternet sitelerini yenilemelerine rağmen hala daha bana pek kullanışlı gelmiyor.Fakat genel anlamda çok büyük bir sıkıntıyla karşılaşmadım.Tek sorun kargoydu benim için.Eğer çok beklemek istemiyorsanız diğer kitap sitelerini önerebilirim.


Bir de nadir kitap'a değineyim.Buraya da Türkiye'nin bir çok yerinde bulunan sahafların birleşimi diyebiliriz.İstediğiniz kitabı aratıyorsunuz bir çok sahaf karşınıza çıkıyor.Eski kitapları çok ucuza bulmanız mümkün olabiliyor çoğu zaman.Ben eski kitaplara bayılırım bu yüzden arada bu siteden de alışveriş yaptığım oluyor.Kargo konusunda da hiç sıkıntı yaşamadım.Sadece dikkat etmeniz gereken bir husus var o da seçtiğiniz kitapların aynı sahaftan olmasına bakmalısınız.Bazı sahaflar birleşerek kitap gönderimi yapıyorlar.Bu da bir avantaj.İki ayrı sahaf iki ayrı kargo olmuyor yani.

8 yorum:

  1. Ben geçen sene okuoku.com'dan çok alış veriş ysptım, birçok kitabı uygun fiyata alabiliyorsun. Nadir kitap hakikaten de çok iyi bir site bulunmayan kitapları alabilmek adına. Bu aralar favori sitem kitapyurdu.com . Kitap fiyatlarının uygun olması bir yana müşterilerine gösterdikleri ilgi ve alakada çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. merha yazınızı begendım.özellikle de nadir kitap sayfasını cok begendim,benım bundan haberım yoktu.Birde kitapların karsılastırması benım ıcın cok faydalı oldu.O sıte bu sıte bakınıyordum.Allah senden razı olsun.Lakın senı takıbe alamadım.Sıtenı takıbe acarsan senı takıbe alabılırım.Esen kal.Banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.

      Sil
  3. Bu yazı çok işime yaradı.. Teşekkür ederim) özellikle kitap metre harika bir site karşılaştırma bakımından.. Sitelerde yazılan kargo fiyatları Azerbaycana sipariş verirkende mi aynı kalıyor?? Bunu merak ettim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azerbaycan konusunda kargoyu hiç bilmiyorum nasıl gönderirler ya da fiyat aralığı nasıl olur fakat fiyatların aynı kalacağını düşünmüyorum.yine de bir araştırmak lazım.

      Sil
    2. Ülkeler arası kargo ücreti ile ilgili bilgi bulunmuyor malesef.. Sizinle aynı fikirdeyim, fiyatlar farklı olur.. Bi daha teşekkürler Bu güzel kaynak için

      Sil
  4. Hepsiburada.com özellikle Everest ve Artemis yayınlarında tek kitap bile alsanız kargo ücreti almıyor. Hızlı gönderi sağlıyor ve Bonus vb. puanlarınızı kullanabiliyorsunuz.Üstelik tüm kitaplar kitapevlerinden en az %20-30 daha uygun.

    YanıtlaSil