Muzo İle Yastık Sohbetleri

         Muzaffer Güsar nam-ı diğer Muzo 16 yıldır bizlere sesleniyor radyodan. Ben onu tanıdığımda Radyo D'de yayın yapıyordu ve ben henüz küçük bir çocuktum daha ilkokul 4. yada 5. sınıfta falandım yanlış hatırlamıyorsam. İlk defa bir telefonum olmuştu ve o zamanlar da şimdiki gibi geceleri erken uyumayı pek sevmezdim ama anne baba zorla yatağa yollayınca ben de elimdeki tek eğlencem olan telefonumdan radyo dinlerdim.Radyo radyo gezerdim sürekli ama bir şey bulamazdım. Saçma sapan aşk şiirleri, ağır şarkılar falan çalınırdı hep o saatlerde. Sonra bir kanalda takıldım güzel bir şarkı çalıyordu ama ardından gelen ses benim için daha bir güzeldi. Muzo'nun sesiydi o ses. İşte onunla tanışmam böyle oldu ve o günden sonra her gün onun sesiyle uykuya daldım. Hatta kulağımda kulaklıklarla uyuyakaldığım için hemen hemen her gün annemden azar işitmişimdir. O zamanlar hâlâ aklımda... Gece yayını kapatırken arkadaş şarkısını çalardı ve ben şimdi ne zaman o şarkıyı duysam hiç bir arkadaşım aklıma gelipte hüzünlenmem. Hep Muzo'yu dinlediğim ve özlemle hatırladığım o çocukluk zamanlarım gelir aklıma. Şimdi düşünüyorum da o yaşta bir çocuğun Muzo'yu dinlediğini sonra ben nasıl bir çocukmuşum diyorum kendi kendime. O zamanlar hiç kimselere söylemezdim Muzo'yu dinlediğimi. Türk aile yapsına aykırı (!) ya ondan herhalde. Hala daha düşünüyorum ben o türk aile yapısını ama neyse iyi ki de onunla büyümüşüm diyorum şimdi de.
      Başta Muzo'yu dinleyenler alışamazlar terbiyesiz kaba sürekli laf sokan bir deli gibi algılarlar. Ama Muzoyu Muzo yapan da budur zaten o söylenenlere hiç aldırış etmez, kimseye kendini beğendirmek gibi bir çaba sarf etmez bu yüzdendir insanlara samimi gelmesi. Kendisinin de söylediği gibi bir süre sonra aileden biri gibi olur çıkar.
    Ama ailenin değerli bir ferdi olan Muzo şu anda yayın yapmıyor ve bu yüzden geceleri biraz yalnız kaldım. Ben  Muzo'nun sesinle uyumayı özledim.Umarım en kısa zaman da yayına geri döner de bu özlemi bitirir artık. Daha senin sesinle büyüyecek olan bir çok genç olsun isterim. Bizi sesinden mahrum etme artık.
...................................................................................................................................................................

Aylar sonra bilgilendirmeli edit: Muzo şu anda Radyo Viva'da yayın yapıyor her gece saat 22:00'den 01:00'e kadar.Canlı dinlemek için;
http://www.radyoviva.com.tr/#canli
Ayrıca bir de internet radyosu da var artık.Ona da buradan ulaşabilirsiniz.
http://radyomuzo.com/anasayfa
Gitmesine izin vermeyin sakın.Dinleyin,dinlettirin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder