Sinekten Uçak Yapımı

    Biraz iğrenç gelebilir belki ben hiç denemedim ama yine de paylaşıyorum. Yapıp yapmamak size kalmış :)



  1. Adım:

   İlk olarak bir jilet yardımıyla kibrit çöpünüzü enlemesine ikiye bölün. Yalnız dikkat edin ucundaki sülfür bölümü gitmesin. Bu uçağınızın burun bölümünü oluşturacak.

  2. Adım:

    Kibrit çöpünün kestiğiniz bölümlerini yapıştırıcı ile birleştirerek uçağınızın iskeletini yaratın. Burası tamamen sizin yaratıcılığınıza bağlıdır.







3. Adım:

     İki çift sinek yakalayın ve bunları bir cam kaba hapsedin. Bu cam kabı buzdolabına koyun ve bir müddet bekletin. Sineklerin hareketsizleştiklerini göreceksiniz. Fakat çokta fazla bekletmeyin sinekler ölmesin.







4. Adım: 

    Motorlarınız dolapta soğumasını beklerken motorlarınızı yerleştireceğiniz yerlere bir miktar yapıştırıcı sürün.








    5. Adım:

    Motorlarınızı dolaptan alın ve önceden yapıştırıcı sürdüğünüz yerlere yerleştirin.
 

6. Adım:

    Sineklerin üzerine biraz sıcak hava üfleyin ve mucizenin gerçekleşmesini bekleyin. Az önce hareketsiz duran sinekler canlanmaya başlayacaktır.

Ve Son Olarak...

     Eğer herşeyi doğru yaptıysanız uçağınız uçacaktır. Sonra oturup yaptığınız bu saçma sapan aleti  izleyebilirsiniz :)

                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder