Ferhangi Şeyler



1987 yılından beri Ferhan Şensoy'un aralıksız oynadığı tek oyun Ferhangi Şeyler...Ben de dün Bornova Açık Hava Tiyatrosu'nda izleme fırsatını elde ettim.İyi ki de izledim.Tekrar tekrar izlenesi harikulade bir oyundu.

Oyun 1987'den beri aynı kalmamış tabii.Oyunun geneli aynı olsa da günümüze göre uyarlanan yerler var.Hep aynı oyunu oynamasına rağmen gazetelerdeki güncel haberleri öyle bir yorumluyor ki üstad zekasına hayran kalmamak elde değil.Onun konuşma tarzı, mimikleri vs. deliler gibi gülüyorsunuz.Hatta her gün gazeteleri radyoda falan okusa keşke diyorum.Hiç kaçırmadan dinlerim gerekirse sabahın köründe bile kalkarım yine de kaçırmam ağzından çıkacak tek kelimeyi.Gerçi buna RTÜK ne kadar izin verir bilemem. :)

Cem Yılmaz'a vereceğim parayı Ferhan Şensoy'a verip tekrar tekrar izlemek daha mantıklı geliyor bana.Neyse efenim en az bir kez izlenmesi gereken bir oyun diyerek yazıyı noktalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder